Nový projekt!

Ahojky😄
Jistě jste si všimli, že jsem dlouho nepřidala nic nového. Důvodem je to, že pracuji na novém projektu, o kterém se dozvíte již 16.4. odpoledne! Pojďme se spolu trochu naladit a zahájit odpočítávání!

Days

Hours

Minutes

Seconds

A pozor! Ten, kdo jako první uhádne, o jaký projekt se jedná, vyhraje knihu Tvůrčího psaní od Markéty Dočekalové!


Tak co, už víš o co jde?

-Anička

24 komentářů:

  1. Jako už vím, že ses o projektu zmiňovala kdysi v jednom článku, ale stejně stále nevím o co půjde. :O :-)
    Tipuji to na nějaký cestovatelský projekt, či projekt, který se bude týkat psaní... :-) Už se ohromě těším! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mohlo by to být něco spojeno s knížkama nebo s tím, jak nabýt kreativitu nebo taky něco s motivaci. :)
    Moc se těším!

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec si netroufám říct, o co jde, snad jen bych si možná tipla, že půjde o něco s cestováním, ale každopádně držím palce, ať se vše do startu povede :)

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá zajímavě, jsem zvědavá o co jde :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to jsem napnutá, co z toho vyleze :D. vůbec mě nenapadá, co by to mohlo být, ale když se soutěží o knížku, tak bych také typovala nějaké tvůrčí psaní nebo jak psát články, které osloví :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec netuším o co by mohlo jít :) ale myslím si, že nejspíše něco s cestováním :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  7. Vzhledem k tomu o jakou knížku se jedná bych řekla, že to bude mít něco společného s psaním :D ať už nějaké povídky nebo třeba něčeho delšího nebo zase naopak něco o kreativním psaní stylu jak na to :D no vůbec nevím :D necháme se překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, tak dlouho čekat nevydržím :D Ani žádná malá nápověda xDD Jsem moc zvědavá a moc se těším na tvůj výtvor ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, tak mě nějak nic moc nenapadá, ale tipuji to na něco cestování nebo s tvým oborem ve škole :) Těším se :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá zajímavě :D Už se těším :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Další holčina co ráda napíná!!😁😂 Já to nikdy nemůžu vydržet a pak na to zapomenu a už bude 16.4, vůbec netuším co by to mohlo být, jak už se psalo v prvním komentáři vím,že se už jednou o něm zmiňovala, ale fakticky nevím teď přímo kdy😂

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, to netuším, co by to za projekt mohlo být. :-D Snad něco s cestováním nebo přímo s Tvůrčím psaním, které je i v té knize? :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Vůbec nemám tušení, ale moc se těším :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  14. Nemám tušení, ale určitě to bude něco skvělého :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  15. Teším sa na nová projekt a som celkom zvedavá. :)

    OdpovědětVymazat
  16. bohužel vůbec nevím, ale těším se. také si myslím,že se to bude týkat cestování dle tvých fotek

    OdpovědětVymazat
  17. Vôbec si neviem tipnúť, ale teším sa! Určite to bude niečo skvelé :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  18. Tyjo, vůbec mě nenapadá, o co by mohlo jít, ale jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu vůbec netuším, o co by mohla jít. Napadá mě, nějaký styl psaní, kde brát nápady.. Vůbec netuším, jsem velmi zvědavá :3

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem poprvé na tvém blogu, takže vůbec netuším. Ale už se těším, až to zjistím, jo a máš nádherný design blogu! :D
    Jdu si za svým snem

    OdpovědětVymazat
  21. Nemám vůbec žádný nápad, ale moc se těším!

    OdpovědětVymazat