Znovu na Lipně!




Ahoj, moji milí čtenáři!
Děkuju všem za skvělé komentáře u předchozího článku o motivaci(článek ZDE). Již ve středu vyhlásím vítěze. Jména dvou výherců napíšu vpravo do menu. Pokud se mi výherci do týdne sami neozvou, pokusím se je kontaktovat sama 😊.  

Každopádně v dnešním článku bych vám ráda napsala o našem prodlouženém víkendu na Lipně!

Pojďme na to 😇.



S přítelem jsme chtěli někam na hory. Shánět ale něco na poslední chvíli nebylo nic jednoduchého. Chtěli jsme do Alp, ale to by úplně nešlo. Každopádně nás pak napadlo, že bychom mohli vyrazit na Lipno, kde jsme byli i loni v létě(článek ZDE). 

A jelikož je apartmán Lipno Canada 6 v soukromém vlastnictví(prozradím vám tajemství - jsem spolumajitelka) bylo rozhodnuto.

Jedeme na Lipno! 


Cesta nám zabrala cca 3 hodinky(a to jsme někdy jeli opravdu krokem!😁). Po příjezdu nás nepřivítalo nijak extra příjemné počasí, ale to nám náladu rozhodně nezkazilo. Zbytek dne jsme strávili relaxem. Já četla knížku Girl Online jde svou cestou(kterou jsem mimochodem dnes dočetla 😅) a sbírala inspiraci pro blog. Občas je totiž potřeba vypadnout, vypnout, relaxovat a střádat inspiraci. Že mám pravdu? 

Inspiraci pro články jsem nemusela hledat dlouho. Mám spousty nápadů! Máte se na co těšit. Navíc jsme s přítelem pracovali na projektu, který pro vás chystám a už se fakt nemůžu dočkat, až vám ho představím 💓. Bude to velký! A dělám to hlavně pro vás, mé milé, věrné čtenáře.


Typická strava na svahu😂.
Hlavně ta gulášová polévka!💓
Co se týče té sportovní části pobytu, zkoušela jsem znovu snowboard. No, bohužel jsem si z toho odnesla zase spoustu modřin, ale prej se to jednou povede 😂. Další den jsem si tedy raději vzala lyže, protože na těch alespoň umím 😁.

A co vy? Byli jste už na horách nebo teprve pojedete?😊

Pokud stále nevíte kam jet nebo nemůžete sehnat ubytování, mám tip. Ten apartmán, ve kterém jsme byli my (Lipno Canada 6) a jsem zároveň spolumajitelkou má ještě nějaké volné termíny. Navíc na Lipně se dá lyžovat i za horších podmínek. Stále zasněžují a my si to moc užili! Každý si tam najde to své. Je tam dokonce snowpark, černá sjezdovka nebo dětský park pro malé caparty 😁! Jak to bylo roztomilé, pozorovat malé, budoucí lyžaře! Další inspiraci, kam vyrazit najdete v tom článku z léta 😊. Třeba se inspirujete natolik, že si rezervujete termín už na jaro/léto.


Vše o apartmánu - ZDE
Fotky apaetmánu ZDE
Ceník - ZDE
Rezervace - ZDE




A pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ubytování, napište mi maila (AnickaVenkrbcova@seznam.cz) nebo na Instagram do directu (annevenkrbcova), ráda vám se vším pomůžu!




Mějte se krásně!
-Anička

20 komentářů:

  1. Tak to je super, že jste si prodloužený víkend užili :) Občas je potřeba změnit prostředí a nabrat novou sílu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Apartmán vypadá krásně :) Hlavně, že jste si to užili ♥ Na překvapení se už moc těším!!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuju jak si dokážete užívat zimních radovánek, já jsem ráda když zvládnu na zahradě postavit sněhuláka a pak honem domů k teplému čajíčku :-) Na to mě užije :-) Všichni co si dokáží užívat zimy mají můj obdiv...

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že jsi si výlet užila. Naprosto tomu rozumím, někdy prostě člověk potřebuju vypadnout, oddechnout a odpočinout si, jinak by se zbláznil. Na nové články se těším a na projekt jsem zvědavá :)
    Na hory bych se ráda podívala ale asi až příští zimu, teď s kamarádkama šetříme na Holandsko :3.
    michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super, že jste si to užili! Já jsem na horách zrovna tento týden, protože jezdíme s rodinou pravidelně o jarní prázdniny. Ty se mě už teda letos netýkají, ale semestr začíná až za dva týdny, tak jsem si v klidu mohla vyrazit :D
    Já to mám zase naopak. Na lyžích jsem jezdila jako malá a teď už deset let na snowboardu, ale letos jsem si říkala, že alespoň jeden den musím zjistit, jestli na těch lyžích ještě vůbec umím :D a hle! docela jo :D takže když já zvládám oboje, tak ty určitě taky brzo budeš! :)

    OdpovědětVymazat
  6. My na Lipně byli v létě, ale strašně se mi tam zalíbilo :) V létě chceme s přítelem k moři, kdyby se ale moře nepoštěstilo, Lipno bude druhá varianta! Je tam krásně ♥

    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná zimní atmosféra...a hlavně ta gulášovka! Mňaááám! Po jízdě musela bodnout.
    Ubytko vypadá parádně. Moc hezké...

    Na tu "velkou věc" se tedy velmi těším..budu vyčkávat!
    Užívej krásnou dovču a přeji fajn den.
    Mirka
    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
  8. Verím, že si si to určite užila! :) Ja veľmi rada lyžujem, preto sa už neviem dočkať, keď zase budem na svahu. :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Na ten projekt už se moc těším a na další články samozřejmě taky :) Ubytování vypadá moc pěkně :)
    Já jsem na snow zkoušela párkrát, ale moc mi to nešlo, ono když jedeme jednou nebo dvakrát za rok, tak to nemá moc cenu :D já jsem ten letní typ, v zimě nejraději sedím u krbu s knížkou a čajem a zimní sporty přenechám jiným :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja na zimné športy veľmi nie som, ale verím, že vy ste si to poriadne užili :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. Lipno mě láká, ale spíše v létě. :)
    Na lyžování nejsem, na hory jsme nejezdili a nikdy jsem na tom nestála, ale snowboard bych chtěla zkusit.
    Je super, že jste si to užili. :)
    A jsem moc zvědavá na ten projekt. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Byla jsem všude možně, ale na Lipně ne.. ostuda jsem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Docela ti závidím, já nikdy na horách takhle na víc dní v zimě nebyla, vždycky jezdíme lyžovat jenom na jeden den :D Ale věřím že sis to určitě užila!

    OdpovědětVymazat
  14. Už dvakrát jsem koukala na web na ten váš apartmán,a moc se mi to libi, jen me trosku odrazuje cena, protoze si ted nemuzeme jen tak neco dovolit, ale zas je super co vsecko je v tom zahrnuto, :) jeste o tom popremyslim, ale kdyz ne ted, rikam si ze by to bylo super i v létě vyrazit na Lipno :) mozna jeste daleko lepsi, s kolama :) uvidime, promyslim to, kazdopadne je to dalsi super tip kam vyrazit treba i jen na prodlouzeny vikend :) za mě paráda. :) diky za tento super napad.
    p.s. dekuji moc za vyhru potesila me ani nevis jak, o to vic ze jsem mela vcera svatek, diky moc :)

    OdpovědětVymazat
  15. Girl online 3 momentálně čtu taky!! :D Na Lipno jsem taky koukala na wellness pobyty, ale jezdila jsem s tam s rodiči jako menší na dovči, ale nakonec jsem se rozhodla, že pojedem jinam :). My s přítelem vůbec nelyžujem :D, takže hory se nás netýkají pouze jenom wellness pobyty :D to máme rádi. Apartmán vypadá moc hezky! :) A je super, že máš hodně nápadů! :) Já momentálně mám naplánovaný daleko dopředu, že nevím co teď :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  16. Zní to jako skvělý víkend! Já na Lipně byla naposledy 1,5 roku zpět v létě. Navštívili jsme tam tu stezku korunami stromů, což bylo parádní! Lipno jsem si zamilovala a jela bych klidně znova. Skoda jen, ze je to tak daleko a nemuzu tam jezdit az tak často, ale snad jednou! :D
    Na horách to vypadá skvěle, ale lyzovacku bych si asi neužila, protoze mě to nikdy moc nechytlo. Lákal mě snowboard, ale je to prý o dost těžší a jak píšeš v článku, tak by mě modřiny urcite taky neminuly. :D
    Jinak jsem zvědavá na projekt a tesim se na články!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten apartmán je fakt nádherný! Vypadá to, že jste si to užili, to je super:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jo závidím, viděla jsem fotky na Instagramu a jela bych hned :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky ! :) Já jsem byla takhle na horách naposledy se základkou :( :D nikdo u nás nelyžuje ani nic. Na hory jezdíme převážně v létě a je to také krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tam by som hneď išla! My sme tento rok na svahu vôbec neboli :D

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat