Trocha vánoční inspirace🎄





Ahojky! 😊

Včera byla první adventní neděle. Ráda bych vás tedy naladila do vánoční atmošky 🎄. Můžete si k tomu pustit tento mnou vytvořený vánoční playlist. Jelikož už bydlíme s přítelem, ráda bych vám ukázala, jak to máme v bytě vyzdobené a třeba vám i poradila, kde co koupit. Ještě není pozdě na výzdobu, ba naopak. Je nejvyšší čas 💓.





takhle u nás dneska nasněžilo
Nevím jak vy, ale Vánoce jsou moje nejoblíbenější svátky v roce. Miluju tu atmosféru, svíčky, světýlka, vůni balícího papíru, cukroví a filmy. Miluju, když sněží a já se za okny raduju. Miluju, když jsme všichni spolu. Letošní Vánoce miluju ještě o něco víc, protože je poprvé budeme slavit spolu s přítelem. 


Výzdobu jsme letos zvolili v kombinaci červené, bílé a zlaté barvy. Stromeček máme ten nejmenší a kupovali jsme ho v Mountfieldu za cca 400 Kč. Některé ozdoby jste už mohli vidět v článku zde. Ráda bych vám tedy představila další. Z Hornbachu máme třepení a řetězy. Jo a nesmím zapomenout na super boží stojan, se kterým bude usazování stromečku jedna báseň!😁 Je také z Hornbachu, velikosti S a stál nás okolo 500 Kč.


Tenhle dřevěný svícen s motivem vločky jsme kupovali v Makru a stál okolo 170 Kč. Dalším produktem z Makra je tenhle boží dřevěný svícen se sobem 😍. Ten nám koupil taťka a stál něco přes 300 Kč s tím, že už jsou v něm baterky(jupí).

Mojí klasikou, je vánoční stromeček z Nanu Nana, který dokonce hraje známou melodii We Wish You a Merry Christmas 😇. Kupovala mi ho mamka asi 2 roky zpátky a úplně ho milujuuu. Tehdy stál 390 Kč. Vím, že ho mají v prodeji i teď. Kolik stojí ale netuším 😁. Vedle stromečku máme i vánoční kytičku - hvězdu. Ta je z Hornbachu a stála do 100 Kč. Květináč je za pár korun z  velkoobchodu Storge. Mají i eshop, kde seženete fakt všechno klidně o polovinu levněji, než normálně v obchodech😉. 





Jako poslední nesmí chybět vánoční ubrousky!😁 Ty s pejskem jsou z Hornbachu a ty druhé nám koupil tatínek v Makru. Oboje do 30 Kč. 





Na Istagramu jste si také mohli v instastories všimnout vánočních věnečků. Pokud mě nesledujete, tak si mě můžete přidat - annevenkrbcova. Nic vám tak neunikne 😁! Nezapomeňte mi napsat i váš instagram😇. Věnečky jsme si dělali sami. Jeden je adventní a druhý na vstupní dveře zvenku. Pužila jsem na ně věci z již zmiňovaného velkoobchodu.


Pokud jsem vás stále nenaladila, koukněte na vánoční videa od BethanyMota nebo od AlishaMarie😊. Speciálně na vlogmasy!



A co vy? Máte taky nějakou vaší oblíbenou vánoční ozdobu?
-Anička
Nezapomeňte mě také sledovat na ostatních sociálních sítích
Pokud máte rádi moje články, dejte mi prosím vpravo v menu odběr a followněte mě na instagramu(annevenkrbcova) a youtube(Anna Venkrbcová). Pokud mi navíc do komentářů napíšete VAŠE ostatní sociální sítě - ráda vás follownu zpátky💓

51 komentářů:

  1. Ahoj Ani ♥ moc ti závidím, že bydlíte s přítelem spolu a moc si užijte společné Vánoce ♥ na ubrousky jsem taky úchylák a mám nakoupený stříbrný s hvězdičkama :) na adventní "věnec" jsem dávala diy na blog :) Moje oblíbená vánoční výzdoba jsou asi svetýlka, svícny a stromeček :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) Ubrousky jsou super! Vždycky mě jako malou těšila svačina zabalená do vánočního ubrousku :D Světýlka a stromeček jsou super klasika.

      Vymazat
  2. Miluju, jak to všechno tak roztomile svítí a blyští se, je to krásnej svátek, už se na ty letošní Vánoce taky strašně těším. A máš moc hezkou výzdobu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Taky se na ty letošní Vánoce těším. Má to prostě svoje kouzlo.

      Vymazat
  3. veľmi pekná výzdoba, ja tiež rada doma všetko aranžujem kupujem rôzne vianočné ozdoby <3 tie servítky su krásne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do těch vánočních obchodů nemůžu chodit, všechno bych vykoupila :D! Jsem ráda, že se ubrousky líbí :)

      Vymazat
  4. Peknučký článok,aj dekorácie a vianočný venček je hrozne cute ( ten posledný myslím) :)))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm ty máš prostě skvělé věcičky!!
    Ten dřevěný svícen se sobem? Ten záávidím nejvíc :D.. Asi si udělám výlet do Makra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :) Určo si do Makra výlet udělej, nebo už nebudou! :D

      Vymazat
  6. Máte to tam moc hezký :3 Já se letos moc těším na Vánoce, miluju tu atmosféru :3 Právě teď si jdeme s kamarádkama pustit Vánoční film a pít kakao :3 My máme teda zatím jenom světýlka a spoustu svíček, ale brzo přibude i živej stromeček :)
    michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů, máš to doma krásně vyzdobený! ♥ Úplně na mě z článku dýchá vánoční atmosféra :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. To zni strasne optimisticky vsecko, suprove a zamilovane :) a moc vam preji prvni spolecne vanoce, o to vic to s tebou prozivam protoze se s pritelem ted k sobe take budeme stehovat a vanoce solo ale silvestra uz spolu ve svem bytecku ♥ moc se tesim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :) Úplně vím, jak se těšíš! :) Moc vám to přeju.

      Vymazat
  9. Tý joo jsme nějaký pozadu doma :D my máme zatím jenom adventní věnec, který dělal taťka :D a světýlka na balkoně :D. Jinak je hezkýý, že s přítelem jsou to takhle vaše první společné Vánoce:) na to se také těším, až s přítelem budem konečně bydlet spolu, ale minulý rok a i letos to plánujem, tak že se uvidíme večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že se uvidíte večer. Je důležité být spolu o Vánocích :) A děkuju moc za milý komentář! :)

      Vymazat
  10. Máte to krásně vyzdobené :) Nás výzdoba teprve čeká :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké fotky, máte krásnou výzdobu :) miluju vánoční dekorace :)

    OdpovědětVymazat
  12. Společné Vánoce s přítelem ti moc přeju, na to si počkám minimálně ještě 2 roky, jelikož přítel je mladší a je to trochu složitější. :D vánoční atmosféru vnímám stejně jako ty, jsou to nejhezčí svátky v roce. A věnce jsou krásné. :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je mladší? Týjo, to bych ani nepoznala :D Děkuju moc za pochvalu :)

      Vymazat
  13. Nádherná výzdoba. :)
    Pro mě jsou Vánoce také úžasné a vždy si užívám tu vánoční atmosféru. Většinou mám malý stromek každý rok, ale letos jsem ještě nebyla schopná ho najít, jak chodím domů, když je tma, tak se mi většinou do garáže nechce, takže nevím, jestli se tma nedostanu až v sobotu. :D Ale mám vystaveného sněhuláka a svíčky zapaluji už od podzimu jako každý rok. :)
    Je super, že slavíte s přítelem Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň něco si stihla. Na stromek to ještě nespěchá. Děkuju moc! :)

      Vymazat
  14. Moc krásná výzdoba, úplně mě to naladilo :) Já Vánoce miluju, takže taky nejsem pozadu :D
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám jako výzdobu nejraději světýlka! :D Ty prostě vždycky musím mít a nikdo mi v tom nezabrání. Jinak, máš moc krásnou výzdobu <3

    OdpovědětVymazat
  16. Super výzdoba. Překvapila mě cena stojanu. Víc než za tromeček. Zas na druhou stranu vám poslouží několik let. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak on to není takový ten klasický stojan, ale je to trochu luxuska. Říkali jsme si to samé co ty, hlavně že nám pár let vydrží :D Jinak děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  17. Krásný, taky miluju tu vánoční atmosféru a všechno kolem :) Já jsem letos poslední rok u našich a protože se po novém roku už budeme s manželem stěhovat do našeho domečku, který dostavujeme, tu vánoční výzdobu si pořádně užiju až příští rok konečně ve svém, letos to nechávám na mamce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to vám moc přeju :) Příští rok se vyřádíš :D

      Vymazat
  18. Krásny článok! Aj tá výzdoba je veľmi pekná. Ja tiež veľmi zbožňujem Vianoce. Tak nech sa aj Vám dobre osalvuje.😘

    https://laureysworldkitchen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Krása! Jdou z toho cítit ty Vánoce. ♥
    Ten dřevěný svícen se sobem je opravdu boží. Sobíci jsou super, takže jsem si letos jednoho také pořídila do pokoje na okno. Kupovala jsem ho v lidlu a opravdu rychle se po něm jenom zaprášilo. :D
    Přeju vám krásné společné Vánoce! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! To jsem moc ráda. Ten sob je krásný! <3 V Lidlu jsem dlooouho nebyla :D

      Vymazat
  20. Moji oblíbená vánoční ozdoba je můj louskáček :)! Krásný článek plný vánoční atmosféry. My máme všude něco, stromeček letos bude docela velká, zatím je na zahradě v kyblíku a bude to jedlička :) už se na ni moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé louskáček, to musí být také krásná tradice :)

      Vymazat
  21. Úplně obdivuji tu výzdobu! Já na zdobení nikdy nemám nervy. Vždycky se na to vykašlu.
    http://karelzzilla.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé, z toho úplně jde ta atmosféra:D, je to krásný:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  23. Moc krásná atmosféra, to už musí být vánoční duch u Vás doma :-) Mám to ráda, když si takto krásně zpříjemníte období adventu. Vždy mě mrzí, když spousta lidí v mém okolí všechno zdobí až den před Štědrým dnem...takové mrhání kouzlem vánočním :-)

    Moc krásné inspirace a přeji hezký další adventní víkend.
    Mirka

    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
  24. Vánoce taky miluju! Máš to moc hezké! Užijte si s přítelem společné první Vánoce!

    Měj se krásně a pohodově!
    papa ByGabra

    https://www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat