Anne's talking #5



Ahooj! 😍
Přináším vám další deníčkovský článek, vím že je máte rádi. V minulém deníčku jsem vám psala o tom, že budu poprvé moderovat. Konkrétně Týden vědy a techniky. Jak to dopadlo? Dozvíte se 😊. Také jsme si s přítelem pořídili další vánoční věci, ale to už je na samostatný článek, který vyjde, nebojte😀. Na fotce můžete vidět, že i ve Starbucksu na Národní už mají Vánoce🎄.

A co dalšího se událo?





Začnu tím moderováním. Kdo neví o co jde, psala jsem o tom v minulém deníčku zde. Mé pocity jsou asi takové, že jsem nesmírně ráda za zkušenost moderovat něco skutečného a důležitého. Na starosti jsem měla kromě moderování i prezenci posluchačů a komunikaci s přednášejícími. Musela jsem s nimi vždycky vyřídit smlouvu o poskytnutí videozáznamu, prokomunikovat, jak chtějí být osloveni a tak podobně. Při první přednášce jsem měla docela okno, ale druhá už byla lepší 😁. Moderování mě bavilo, uvidíme, kam mě ještě škola zavede a jaké si nakonec ve druháku vyberu zaměření😇.



Teďka v pátek jsme byli s přítelem na vánočních nákupech na Andělu a Černém mostě. Vyrazili jsme brzy ráno a už na otevíračku jsme nakupovali. Je to tak nejlepší, protože když jsme po obědě odjížděli, nahrnuly se tam davy lidí 😀.


Další zastávkou bylo Makro, kde jsme byli i s mými rodiči. Tam jsme si nakoupili různé dobroty v podobě krevet, prosciutta, kinder pingui, limonády a taky různé vánoční dekorace, o kterých, jak jsem již zmiňovala bude článek😊

V pátek večer jsem ještě podnikla s mamčí, ségrou a taťkou koncert Hurts!💓 Byla jsem na nich již po třetí a opět nezklamali. Kdo je neznáte, pusťte si tuhle, tuhle nebo tuhle písničku. Možná si je vybavíte 😊. Na jejich koncertě jsem si udělala radost a vybrala si tričko, které mi mamka koupila. Děkujuuu 😍.

Víkend byl ve znamení jídla. Pokud mě sledujete na insta, očividně jsem vám dělala chutě 😄. Pizzu Piccante od Pizza do krabice fakt doporučuju, byla mňamózní 😍. K jídlu jsme měli i krevetky nebo kuřecí na houbách s rýží. Jo a taky bych vám ráda představila velmi dobrou limonádu Belvoir, kterou můžete znát třeba z Costa Coffee 😊. My jí pořídili v Makru za cca 80 Kč, což v porovnání s malou lahvičkou z Costy za 39 Kč není špatné.




A co vy? Znáte Hurts? Máte rádi pizzu? 😁
-Anička
⤹⤹Nezapomeňte mě také sledovat na ostatních sociálních sítích⤸⤸
Pokud máte rádi moje články, dejte mi prosím vpravo v menu odběr a followněte mě na instagramu(annevenkrbcova) a youtube(Anna Venkrbcová). Pokud mi navíc do komentářů napíšete VAŠE ostatní sociální sítě - ráda vás follownu zpátky💓.

46 komentářů:

  1. To zní jako fajn týden :) je super, že sis moderování užila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc mě těší, že se ti to moderování povedlo! :) Hurts jako název mi nic neříká :) Pizzu? Co je to za otázku? Jasněě!! :D Nejradši mám rajčatový podklad, šunka, sýr a kukuřice :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnoho lidí je nezná a je to škoda :) Čekala jsem, kdo mi na pizzu odpoví :D! Uspořádám nějakou pizza party asi.

      Vymazat
  3. Mám ráda tyhle vánoční kelímky, vždycky mě ten kelímek potěšil, když jsem si kupovala kávu sebou. :)
    Je super, že jsi měla takovou zkušenost s moderováním.
    Koukám, jak všude jedou Vánoce a vánoční nákupy. :D Já potřebuju se podívat, kde mám malý vánoční stromek, chci si ho dát na stolek, ráda si vždycky dávám aspoň něco vánočního. :)
    A k otázce: pizzu mám hodně ráda a to různé druhy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vánoční kelímky jsou boží. Stejně tam se mi líbily ty jarní a podzimní, ale ty byly mám pocit už minulý rok :( Juu, malé vánoční stromky mám moc ráda :)

      Vymazat
  4. To moderování musel být skvělý zážitek! Skvělý článek:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že sis posledních pár dní pořádně užila :) A tak to má být, musíme mít na co vzpomínat :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano užila :) Přesně tak. Lidi na to občas zapomínají.

      Vymazat
  6. Ten měďula je totálně boží! ♥ Já se chystám nakupovat teď o víkendu a také jedu hned z rána, protože odpoledne jsou strašná kvanta lidí. Na článek se hrozně moc těším!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že joo, byl větší než já, miláček! :D A stál ani ne 1500Kč. Já už nenakupuji jinak než ráno, jindy je to vražda :D

      Vymazat
  7. Tak to je skvely :) kazda takova zkusenost je skvela, hodi se ti i do zivotopisu a posune te v zivote dal :) takze se toho drz pokud te to bavilo :)
    Hurts jsou skvely, ja je videla jednou (nahodou) na jednom hudebnim festivalu, ani jsem je tehdy tolik neznala ale moc me prekvapili a bavili :) a vubec obecne miluju hudbu a koncerty <3 ted uz spis ty vecerni o jedne kapele nez cele festivaly.
    na tvuj instagram mrknu a podivam se na tu spoustu inspirace :))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Do životopisu to určitě připíšu, děkuju! Jééé, konečně někdo, kdo je zná. Já je prostě zbožňuju, jedni z mála co to dají naživo stejně jako originál :)

      Vymazat
  8. Som rada, že si si moderovanie užila! Určite je k tomu potrebné veľké množstvo odvahy :D :) Závidím ti tú pizzu aj koncert Hurts. :D Verím, že boli skvelí! :) A veľmi sa mi páči tvoje tričko :)

    OdpovědětVymazat
  9. No páni super zážitky máš! :) Musíš mít fakt odvahu já bych nic takového nemohla dělat! :D Obdivuji tě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jako upřímně? Bála jsem se, ale nakonec to bylo dobrý :)

      Vymazat
  10. No tak ono to smrdí silikonově :D ale je pravda,že taky mi to na pleti vadilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásny článok doplnený super fotkami. :) Veľmi sa mi páčil! A gratulujem ti k moderovaniu, je super, že sa ti to podarilo. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten medvěd je super :D
    Kapelu neznám, ale docela se mi líbí, i když to není zrovna můj styl.
    A dostala jsem chuť na pizzu :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že joo, taky se mi líbil :D Kapele dej šanci, třeba se ti zalíbí :) A za tu pizzu nemáš zač :D

      Vymazat
  13. To moderování musí být obrovská zkušenost!! :). My vyrazily minulý pátek na vánoční nákupy do Štěrbohol do fashion arény a jeli jsme na otevíráčku, jenže ten víkend měla arény narozeniny, takže jsme do arény popojížděli hodinu a půl!!! :D Takže závidím, že jsme měli štěstí, že až potom se nahrnul dav :D
    Hurts neznám :) ale je super, že sis to užila!:)
    A pizzu miluju! :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda byla! :D Joo a Fashion aréně jsem slyšela :D Šikula, že si to nakonec zvládla.

      Vymazat
  14. Já pizzu naprosto miluju, celý týden jsem na ni měla příšernou chuť a dneska jsem ji konečně měla k obědu :D Zkusit si moderování musel být skvělý zážitek a zkušenost, je super, že tě to i bavilo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je slast, když si konečně dáš pizzu viď :D! Já jí taky miluju.

      Vymazat
  15. Obdivuji, že jsi dokázala něco moderovat, já, jakožto totální asociál, bych to asi nezvládla :(

    https://elisminarova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. To moderování muselo být super jako zkušenost. Já osobně bych to asi nezvládla, takže za to tě fakt obdivuji! Pizzu miluji a strašně mě štve, že to je nezdravé jídlo, protože pizza je prostě nejlepší! :D

    Můj malý sen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale učitě zvládla, nějak jo :D Pizza může být i zdravá, stačí najít recept :) Jde tam hlavně o to těsto.

      Vymazat
  17. Pizzu miluju :) s tím moderováním tě také obdivuji, že jsi to napoprvé zvládla takhle skvěle. Já se svým strachem a nervozitou se u první takové příležitosti celá rozklepu, už to vidím v živých barvách :D ta fotka s méďou je úžasná, podobného jsem dostala od přítele k výročí a fakt mě to dojalo. Mám ráda plyšáky a čím větší, tím lepší :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele tebe to třeba také čeká :D Na méďu jsem koukala, je boží :)

      Vymazat
  18. Kinder Pingui, omg, to je dokonalost! :D A to moderování muselo být zajímavý, asi by mě něco takovýho taky bavilo :) A měla bych zajít do Starbucksu, sakra, hodně dlouho jsem tam nebyla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jooo :D! Miluju i kokosového. Do starbucks určitě zajdi, alespoň na vánoční specialitky.

      Vymazat
  19. Tedy to moderování musela být skvělá zkušenost, jsem ráda, že jsi si to užila.
    Jinak ty fotky.. Jsou super :3
    A pizza? I love it!! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Život je třeba si užívat. Držím palce v moderování :-)
    JInak jelikož na andělu pracuji, tak sama mohu říct, tam je to v tuhle dobu obzvláště šílené. Andělu se normálně v tomhle období vyhýbat a jet nakupovat někam na konec Prahy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Obdivuji tě, že na Andělu dokážeš pracovat, to bych asi nedala :D

      Vymazat
  21. Tyjooo moderování musí bejt super, ale se mnou by to byla spíš katastrofa :D Musela bych se tlemit :D Ale držím ti v tom všem palce. Já mám vánoční krizi, nemám ani jeden dárek, takže netušim, kdy si na to najdu čas :D Ty fotky jídla mi dělají chutě, ach jo :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě smích rychle přešel neboj :D Držím palce v nakupování dárků.

      Vymazat
  22. S tím moderováním Tě tedy obdivuju, já bych do toho nešla, jak bych se bála:-).

    Ten medvídeeek! <3

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je super že se to povedlo :) Vánoční kelímky mám nejradši, jsou strašně krásné ♥

    SmileThess

    OdpovědětVymazat