3 italské dny💓

Zdravím!

Ano, jsem stále naživu a plná inspirace! Důvodem mé nepřítomnosti totiž byly 3 italské dny, které probíhaly spíše formou roadtripu. Společníkem na cestách byl můj přítel a jeho kamarád s přítelkyní, takové dvojrande, chápete 😁

Co jsme tedy podnikli za dobrodružství?

Naše cesta začala úterním večerem, kdy nás kamarád vyzvedl. Již ve středu ráno jsme byli v Itálii. První zastávka byla neplánovaná 😃, tím myslím to, že jsme špatně odbočili na kruháči a otáčeli jsme se na boží vyhlídce na Lago di Garda! Výhled byl při východu slunce vážně kouzelný! Místo se jmenuje Marmitte Dei Giganti - stačí zadat do googlu a jste tam 😊.

Další zastávka byla na pláži Limone, kde jsme se jenom trochu prošli a užívali si ticha. Cesta pokračovala do hor skrze prudké serpentýny do italského Coopu na snídani 😅. Snídali jsme vysoko v horách na lavičce s výhledem na zelené pahorky a vycházející slunce - romantika!💓

Po snídani jsme měli namířeno k jezeru přímo na pláž - Spiaggia Porto. Tady jsem si málem zlomila prsty o kluzké kamínky, ale na druhou stranu jsem si tu ochočila kachničku 😂. Byla tak chytrá, že když dostala až moc velký kus suché housky, šla si ho rozmočit ve vodě a přišla zase zpátky 😍.

Po krátkém osvěžení jsme něco málo nakoupili v místním supermarketu a pak už hurá do našeho apartmánu - Spagnoi Rooms, který jsme si rezervovali přes Booking. Pokud chcete něco naprosto čistého, božího, moderního, ale zároveň tak krásně italského - doporučuju! Navíc jsme v ceně měli i super snídaně, neomezený přístup do naplněné lednice a kávovar 😁☕! Pro mě velmi důležitý.

Druhý den byl ve znamení Gardalandu - zábavního parku🎢🎠🎡. Chtěla jsem už dlouho zažít adrenalin na horských dráhách, a konečně se mi to splnilo! Pokud sem však půjdete, připravte se klidně až na hodinové fronty a davy lidí.

Za mně doporučuji ty nejvíc adrenalinové atrakce - Blue Tornado, Raptor nebo Oblivion (u toho jsem řvala nejvíc, protože sešup je tu až protizákonný! 😂). Pokud se chcete ochladit, doporučuji Jungle Rapids nebo Fuga da Atlantide. Krásný a poklidný výhled na Lago di Garda vám pak nabídne "vesmírná" atrakce Flying Island.

Tentýž den, tedy spíše večer jsme si zajeli na večeři a menší shopping do Verony, kde se točil můj velmi oblíbený film - Dopisy pro Julii💓. Viděli jsme slavný balkón nebo arénu.

Náš poslední den začal výletem na pláže v Lido di Jesolo v provincii Benátky, kde jsme se vyrelaxovali a nabažili super giga italské zmrzliny!🍦. Cestu jsme pak zakončili v rakouském luxusním mekáči, kde jsem si konečně mohla složit svůj první burger🍔 bez všemožných omáček a zeleniny, jupííí (#teamslaninachedarmaso).

A aby toho nebylo málo, po návratu v sobotu, jsme jeli zase pryč. Pro změnu s mojí partou do kempu na Novou Živohošť, kde jsme si to skvěle užili⛺🌅.

A co vy? Byli jste někdy ve Veroně, nebo jinde na zmíněných místech? 😊
-Anička

Nezapomeňte mě také sledovat na ostatních sociálních sítích
Pokud máte rádi moje články, dejte mi prosím vpravo v menu odběr a followněte mě na instagramu(annevenkrbcova) a youtube(Anna Venkrbcová). Pokud mi navíc do komentářů napíšete VAŠE ostatní sociální sítě - ráda vás follownu zpátky💓

1. Ve Veroně jsem nebyla, ale z filmu si to vybavuji. Na horských dráhách bych asi umřela hrůzou, takže obdiv :D hlavně, že jsi si to všude užila :) na Novou Živohošť do kempu odjíždím ráno na seznamovák :D

Lady Lenna

1. Jee vidíš to, svět je malej :D Určitě si seznamovák užiješ :)

2. Krásné fotky. Závavní parky miluju stejně jako Itálii, už jsem tam byla několikrát a určitě pojedu zase 😉
    SmileThess

3. krásne fotky, hlavne tá úplne prvá! :)

Sabi z blogu Beautiful savage

1. Děkujuuu :) Ta první se fotila sama a nepotřebovala vůbec žádný filtr.

4. Tehle roadtrip zní naprosto skvěle :) Za tu chvilku jste toho stihli hrozně moc, je to super :)

Another Dominika

1. Také mi toho přijde hodně, když jsem ten článek zpětně psala :D

5. Po Itálii bych si ráda jednou udělala roadtrip a burger bych si taky chtěla složit!

1. Přesně tak, mým snem je projet celou Itálii a zastavit se kde chci :) Burger byl božííí :D

6. Vydarený článok a krásne fotky. :)

7. Wow, zní to opravdu úžasně a doufám, že jste si to užili- což myslím, že ano. Itálie je docela dost velký sen mé mamky a jednou bych jí to ráda splnila. ♥ Krásné fotky!

1. Ano užili! :) Určitě tam mamku vem, stojí to za to :)

8. Krásné fotky. V Itálii jsem byla jednou a moc se mi tam líbilo, do Verony bych se jednou také ráda podívala. :)

9. Páni, tvoje cestování ti začínám docela závidět :D Vypadá to super, a ty fotky :3 je vidět, že si prázdniny vážně užíváš :)

1. Závidět nemusíš :D Ono se to jen všechno tyhle prázdniny hezky seběhlo. Každopádně děkuji :)

10. Ach ta Itálie, ta je nádherná, chtěla bych tam někdy jet❤. Jinak písečné pláže jsou mým snem už od malá
    Pš. Promiň za neaktivitu, ale jaksi mi to nešlo odeslat komentář

1. Písečné pláže jsou super! :) Lepší než oblázkové. Aktivitu omlouvám, vpoho :)

11. Itálii mám moc ráda, je tam nádherně :) Fotečky moc pěkné, povedené! :)

12. Itálie mě hodně láká, bohužel jsem to v létě nestihla a jela místo toho do Chorvatska :) Ale líbí se mi tvé fotky, vypadá to tam parádně :)

13. Do Gardalandu bych chtěla hrozně :D.. ve Veroně jsem ještě nebyla, ale hrozně moc bych tam chtěla jét, protože Itálie má krásná města :)

14. Tak to uprimne zavidim, Verona je muj velky sen uz par let. :) taky bych chtela videt slavny balkon, sice se rika ze jinak je to mesto o nicem, ale stejne bych se tam chtela jednou vydat :)

1. Přesně tak, balkón byl mým cílem! :)

15. tak ako dala si mi skvely tip na ďalšie leto :) Ten Gardaland ma veľmi zaujal , milujem zábavne parky :)
    ak by si mala chuť mrkni aj na môj blog :)Lauris

1. Tak to jsem ráda, že jsem tě inspirovala :) Na blog určitě kouknu.

16. Super fotky. :)
    Vypadá to úžasně, mě by se líbil ten zábavní park a ty horský dráhy mě taky lákají.

Ta kachna mě pobavila. :D

V zahraničí jsem sice nebyla, ale na Nové Živohošti jo a tam to bylo pěkný. :)

1. Děkujuu :) Ta kachna byla boží :D Zábavní park a celkově Itálii mohu jen doporučit.

17. To musel být bezvadný výlet! Žasnu nad tím, kolik jste toho za tři dny stihli :-) Ještě navíc tak rozličného: zábavní park, koupání v jezeře i v moři… A určitě i spoustu zábavy :-))

1. Stihli jsme toho opravdu hodně, až je to k neuvěření :)