Potřebuju psát?

Ležím v posteli vedle svého přítele a přemýšlím...o životě, o tom, jak chci někam vypadnout a vypnout, že možná ten mobil k životu fakt nepotřebuju, o mé bolesti břicha a o tom, že možná opravdu mám problém se žlučníkem, že si moc vážím toho, co mám a jak moc miluju svůj život, i když chci pořád něco vylepšovat a taky o tom, že chci psát nejen o cestování, ale také o mých občasných pocitech, radostech a věcech, které chci předat dál. Chci vám předat víc, než "jenom" tipy na výlety.

Takže... jdeme na to? 
Když se vrátíme k odstavci výše, zmiňovala jsem se o tom, že chci někam vypadnout, kam ale vlastně chci? Přemýšlela jsem, až se mi v hlavě zrodil takový malý seznam: 

1. W Barcelona - hotel
2. Verona
3. Budapešť
4. nákupy v Dubaji
5. Adršpach
6. snídaně/večeře na Ještědu
7. Prosecká vyhlídka
8. projít se po sopce
9. ?










Přemýšlela jsem také o tom, že ten mobil vlastně nepotřebuju. Na mysli mám samozřejmě ten můj smartphone, na kterém jsem tak závislá (konkrétně na instagramu). Taky někdy chcete nechat mobil doma a nestarat se? Já ano, pak si ale uvědomím, že se něco může stát a někdo mi bude volat, co pak?


Včera mě bolelo břicho, konkrétně v místě, kde je žlučník. Ano zajdu si k doktorovi, ale pokud jste na tom někdo stejně, doporučuji teplý mátový čaj, nejlépe domácí a teplé suché obklady na místo bolesti (můžete nahřát žehličkou utěrku, nebo si vzít vaška).



To by pro dnešek stačilo, co říkáte? :)

-Anička

8 komentářů:

  1. Budapešť a Verona, tam bych se taky chtěla podívat :) máš hezký blog, určitě tě ještě navštívím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, přeju ti, ať se ti to také splní :)

      Vymazat
  2. Sopka zní zajímavě, také bych si přála se po ní projít :) Občas také přemýšlím, že bych mohla mobil odložit, ale moc se mi to nedaří :D Poslední dobou jsem také asi nejvíce na Instagramu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to také moc nedaří, je to prostě zlozvyk :D snad se nám to někdy podaří.

      Vymazat
  3. Nákupy v Dubaji!! To je též jeden z mých snů :3
    Projít se po sopce, to zní zajímavě ♥
    Já nosím mobil téměř jen na focení, nejsem úplně člověk, co ho používá stále :)
    Jinak tvůj blog mě velmi zaujal, zapisuji si tě do oblíbených stránek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu mít namířeno hlavně do Victoria's Secret :D S mobilem tě obdivuji, snad se mi to také podaří :) a děkuju moc za pochvalu :)

      Vymazat
  4. V Adršpachu jsme byli minulý rok a až na milion lidí, které jsme potkali, je to tam moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za report :) Snad se tam také jednou podívám.

      Vymazat